Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2016 18:02 - Соросоиди ,решете последно какви сте ,демократи ли,фашисти или комунисти??
Автор: tomcat2 Категория: Политика   
Прочетен: 1611 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 05.11.2016 23:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Виждам че предишният ми пост постигна целеният от него ефект, а именно нервничене и шок от проявата ми на свободен изказ и позиция различаваща се от лъжите и пропагандата ,която всяват определени соросоидни съблогъри.Постът ми бе премахнат от популярни по всяка вероятност по донос към администраторите на сайта,от някой много засегнат и настъпан атлантик!Иронично ,като се замислите точно тези про-западни лицемери ,които остро "осъждат" именно цензурата и доносничеството на "страшният" комунистически режим явно не се колебаят да употребяват същите приоми срещу ,които уж се противят!Разбира се отдавна съм разбрал истинската същност на атлантическите сектанти,те не са никакви демократи за каквито се представят , а най обикновенни фашисти или комунисти .Тези хора изпадат в дивашка ярост когато някой изрази противоположно на тях мнение и най-страшното не дай си Боже някой да каже истината за изповядваната от тях евро-атлантическа идеология и просто да каже,че "Императорът е гол".Нали уж свободата открито да критикуваме политиците ни и политическата конюнктура беше един от маркетинговите лозунги на натрапената ни западна "демокрация".Само че се оказа, че тази западна "демокрация" ,"свобода" и нейните устои и принципи са по поврътливи и от гъза на някоя магистрална проститутка!Именно това погнусяващо лицемерие и двойни стандарти са една от главната причина за моята ненавист към западния атлантически режим,режим по нищо не отличаващ се от този на ,която и да е била тиранична система,въпреки фанфарите и клишетата за свобода на словото и изразяване,доста первезно тълкуване и още по перверзно прилагане на тези "свободи" не мислете ли?Нагледал съм се на какви ли не помийни пропагандни  и агресивни постинги на соросоидната клика,но никога не съм си и помислял да доноснича на разни модератори да налагат цензура и да им се запушват устите на тези субекти ,само защото съм видял нещо ,което не ми се е понравило.Очевидно с тях имаме сериозни цивилизационни и ценностни различия,винаги съм спазвал Волтеровият принцип,"Не съм съгласен с нито дума от казаното от вас,но съм готов да умра за правото ви да го кажете", и това отстоявам аз ,като русофил и "враг" на демокрацията.Соросоиди решете последно какви сте демократи или фашисти ,или просто един брутален майтап и съвкупност от противоречия,решете го не за мен защото отдавна сте ми ясни ,а за себе си.Аз съм любител историк,за времето ми на този свят съм разбрал едино нещо със сигурност,колелото на историята се върти и тя постоянно се повтаря,една илюзия и лъжа се заменя с друга и.тн. откакто свят светува.Преди градяхме съветският свят ,а днес атлантическият такъв,същата лъжа ,същият капан за наивници .Аз прозирам през превратностите на нашето време,защото са се повтаряли толкова пъти през човешката история и са се превърнали в модел и тенденция.Несъмнено атлантизмът ,като поредната лъжа ще намери своето заслужено място в историята ,като всяка друга.Прозрах я сега в нейният вихър ,а някои може би когато вихъра отмине и бъде заменен с нов.Напред към прогресивното евро-атлантическо бъдеще с цензура ,лъжи и пропаганди една солидна и устойчива основа за този "справедлив" американски свят.От историята още знаем ,че когато едно общество се поддаде на лъжата и нечии болни геополитически илюзии за глобална доминация,резултата е планини от трупове и страдание за обикновенните хора.

image






Гласувай:
6



1. tomcat2 - Ако от истината те боли, значи жи...
05.11.2016 18:40
Ако от истината те боли ,значи живееш в лъжа!
цитирай
2. pando - НАТО=БЛАТО
06.11.2016 19:50
БЛАТО=НАТО
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tomcat2
Категория: Политика
Прочетен: 824477
Постинги: 213
Коментари: 1336
Гласове: 1359
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930